Thursday, September 14, 2006

Svampen är här.

Capelito är sur. Du skall icka hava några andra svampar än mig. Jag tror att han vill flytta.


Därför det här har kommit. Ett fint paket med vita snören från Kim Hargreaves.
Innehållet är ju naturligtvis Soul; den svampliknande mössan.
Jag köpte den i färgen Battle. Jag hade först tänkt att sticka den i ljusbrunt garn, men jag får väl vara litet modig för en gångsskull. Tänk bara på den beige kunden i "Macken".
Om nu militärgrönt kan kallas modigt.
Pärlorna är också gröna.
Jag älskar Kims design. Min plånbok hoppas att det dröjer innan hon publicerar nästa kollektion.

3 Comments:

Blogger Annelie said...

Det blir en attans snygg kreation, det är jag övertygad om!

11:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilket vackert inslaget garnpaket! Du får fota innehållet sedan också, blir så nyfiken.

12:32 AM  
Blogger Bim said...

Åh, vilket härligt paket... Gissa om man blir sjuk för att få något liknande... Här får man vara glad om det dimper ner ett paket med brunpapper och plastpåse inuti ;). Dina saker är så läckra, suck...
Hm, din svamp ser inte glad ut nej... Men jag gillar honom för det, ;) Urgullig liten figur som säger så mycket med sin mimik...
Må så gott... värmländska på bloggtur... kramis, och jag hade alltså rätt, jippie... vinst??? hrm, jo... jag kanske så se dig i den, ;)
Sjöbackas blogg

2:41 AM  

Post a Comment

<< Home