Monday, September 04, 2006

Fetching

Obs! Spoiler!
OM DU FÖRVÄNTAR DIG EN HANDSTICKAD JULKLAPP AV UNDERTECKNAD LÄS INTE MER NU.Ursäkta att jag skriker

Ber om ursäkt för den mörka bilden.
Både ljuset och kamerabatteriet var på upphällning.
Har iallafall färdigställt ett par Fetching från Knitty.
Men nu säger jag inte mer om bilden eftersom det är en julklapp.
Men jag kan säga mer om Fetching: Kul mönster. Går fort.
Debbie Bliss Cashmerino Aran: mmm...
Jag skall beställa ett par nystan till och fortsätta producera fler Fetchingar.

Vad kul att jag råkat inspirera någon. Hoppas bara att ni inte blir lika svårt angripna som jag blivit. Mil efter mil av garn har letat sig hit från jordens alla hörn och jag kan ändå inte sluta. Det finns en mössa i Kim Hargreaves vinterkollektion (den är inte "släppt" än.)
Skall jag kunna låta bli?
Hur då?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj, det är för sent. Garnets dragningskraft är ack så stor, och jaget alltför vekt.

2:21 AM  

Post a Comment

<< Home