Wednesday, September 26, 2007

Call me Kate, 4ply Kate.

Jag har nu fått nog av mina wippar.
Så rask gjorde jag slag i saken och började på Ash och Flo båda av Kim Hargreaves. Båda har också gemensamt att de är stickade på tunna stickor med tunt garn. Konstigt nog så gillar jag det. (Jag fick förresten ett mail från Kim Hargreaves herself där hon konstaterade att Flo var riktigt tråkig att sticka förutom volangerna...)
Veken med tillhörande fäste är köpt i en prylaffär i Uppsala till ett hiskeligt överpris.
Men jag är nöjd ändå.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag blir så avis på Flo! Den ligger på önskelistan just nu. Blir spännande att se hur din blir och om du tycker att den är tråkig att sticka!

11:49 AM  
Blogger Vifslan said...

Å! Flo! Lyllo dig!

7:32 AM  

Post a Comment

<< Home