Wednesday, October 04, 2006

Krasch



Tja,
Ibland så bara händer det.
Glatt skulle jag påbörja hällappen på mina Anna strumpor. Då jag ser att mönstret ser litet underligt ut i slutet av skaftet.
Jag tittar förstulet på mönstret enligt devisen; om något är fel - läs instruktionsboken.
Jag har stickat fel på mönstret i ungefär 10cm på 2,5mm sticknålar.
Häpp.
Jag har nu lagt Anna längst ned i mörkret och nystat upp 100g Kochoran från Noro. Skall bli en Last Minute Purled Beret av Knit and Tonic. Till ett behövande huvud någonstans i Uppland.

1 Comments:

Blogger Bim said...

Hua, ta ett DJUPT andetag... Ta tag i garnet, repa upp medan du blundar... Sedan startar du om på nytt och förtränger att de ens har börjat på dem tidigare... Eller har du såpass mycket nytt att gripa tag i att du inte orkar bry dig just nu, ;)?
Må aå gott... värmländska som skulle frogga allt och förtränga inför en omstart, ;) kramis...
Sjöbackas blogg

1:36 AM  

Post a Comment

<< Home