Friday, March 02, 2007

Resa till Mittens Rike.


Maken hörde av sig i går kväll. Jetlagen hade tagit ut sin rätt och han var inte helt sammanhängande. Men allt hade gått bra.
Han hade hunnit med middag och maten var tydligen utsökt. T o m snäppet bättre än Dinner i Oslo. Tänk om man kunde önska sig take away. Visserligen vinner men sju timmar på tillbakavägen, men jag tror inte att maten vet det...

Tröstade mig med några nystan Tapestry från Rowan från min samling. Ett ganska spännande garn i 70% ull och 30% sojabönor. Det är väldigt blankt och något styvt.
Det skall bli en slipover till mig själv. Någonting att göra medan jag tillbringar tid på Sleeve Island (ensam.)
Vet ni var garnet är tillverkat?
Kina.

1 Comments:

Blogger Vifslan said...

Det ska bli spännande att se vad du tycker om Tapestry. Jag har spanat lite på det själv men kan inte riktigt bestämma mig...

12:33 AM  

Post a Comment

<< Home