Monday, December 18, 2006

Inför det nya året...



Först och främst. Vinnarna har blivit meddelade via mail.
Svampen är klar! Se bilden på den gröna skapelsen av Kim Hargreaves. Och nu har det ju blivit kallt också så att jag får någon nytta av den.
Sedan som en förberedelse innan det nya året. Inför den kommande garndieten har jag köpt nio härvor Atacama Alpacka. (Och två härvor Alchemy Habu, men det talar vi tyst om.) Skall bli en tröja ur Ella Raes bok. Om den nu kommer, jag beställde den för en hel evighet sedan. Har också vunnit 500g Jamieson & Smith fingering (12 dollar på ebay) som skall bli en sjal med massor av bubblor. Hoppas jag klarar av det bara Liisa!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Henrietta! Jag undrar var man kan köpa garn från Alchemy någonstans? Jag skulle vilja sticka 'The naturalist cardigan'

Hälsn.
Ingmarie
imw131778@telia.com

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home